سایت رسمی محمد شریعتمداری

پیام تسلیت محمد شریعتمداری در پی شهادت رییس جمهور و همراهان شهیدش

تاریخ : 1 خرداد 1403, 02:07 نویسنده : modir بازدیدها : 78 نظرات : 0 موضوع : اخبار
  • 0
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خرد محمد شریعتمداری در پی شهادت رییس جمهور و همراهان شهیدش پیام تسلیت داد.

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا 

یار و خادم ملت و رئیس جمهور سخت کوش ایران اسلامی به لقاء حق شتافت ، و همه ملت ایران را در سوگ نشاند . 
بی شک‌ ردای شهادت برازنده قامت آن عزیز بزرگوار بود . 
در  سالیان طولانی رفاقت با ایشان ، ایمان و اعتماد به خدا ، اخلاص ، تواضع و آرامش در حوادث را در  آن مرد شریف کم نظیر دیدم . 

خداوند در روز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا ع این شهید بزرگوار و سایر شهدای همراهش ، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و سایر همراهان را 
در جوار رحمتش با امام رئوف ع محشور فرماید .
با اینکه این حادثه تلخ ، دردناک و فقدانی عظیم است ،  اما  جمهوری اسلامی ایران در طول حیات با برکت خود با حوادث بسیار سختی روبرو بوده است و این کشور امام رضا ع از تمام آن‌ سختی ها با پایمردی ملت شریف ایران ، به سلامت عبور کرده است . امروز نیز با حضور و تدبیر رهبری معظم انقلاب و انسجام اجتماعی و اتحاد مردمی ، از سختی این ایام نیز عبور خواهد کرد . ان شاءالله . 

اینجانب شهادت این دولتمرد بزرگ و همه همراهانش را به امام زمان عج و رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز این شهیدان والامقام، تسلیت عرض می کنم و برای همه ملت ایران و‌ دوستداران آن شهیدان عزیز و صبر و‌ آرامش از درگاه ربوبیش مسئلت دارم .

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود