پیام تبریک شریعتمداری به مناسبت عید سعید فطر

تاریخ : 23 اردیبهشت 1400, 21:33 نویسنده : modir بازدیدها : 857 نظرات : 0 موضوع : اخبار
  • 0
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خرد، متن پیام به این شرح است : 
بسم‌‏الله الرحمن الرحیم
«الحمد لله على ما هدانا و له الشکر على ما اولانا»
فرارسیدن عید سعید فطر، عید خشنودی و رضای روزه داران از طاعت پروردگار خویش را به  همه مسلمانان  به ویژه  ملت شریف و بزرگ  ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‏ گویم.
خداوند سبحان را شاکریم که امسال نیز مردم متدین ایران اسلامی به رغم شرایط خاص و همه گیری ویروس منحوس کرونا،  مراتب بندگی  و توجه خالصانه خود را  با اجرای دستورات الهی و پیوند با معارف نورانی به ویژه در شب‏‌های قدر، به شکلی زیبا و موثر ترسیم کردند. 
بی تردید پیام جان بخش و روح افزای رمضان،همدلی و همنوایی بیشتر در برابر مشکلات و تهدیدات است که با اتکا به قدرت لایزال الهی و یکپارچگی روز افزون،مسیر رشد و تعالی راهموارخواهیم ساخت. 
بار دیگر با تبریک حلول ماه شوال و عید سعید فطر محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، رییس محترم جمهوری و ملت بزرگوار ایران اسلامی ، توفیقات روز افزون و سلامتی جامعه بزرگ کارگران سخت کوش ،کارفرمایان،تعاونگران، خانواده بزرگ بهزیستی کشور ، بازنشستگان عزیز و آحاد مردم شریف را از خداوند منان مسئلت نموده، امیدوارم  بیش از پیش شاهد نزدیکی دل‏‌ها و تحکیم پیوندهای دینی و رعایت ارزش‏‌های اخلاقی در رفتارهای فردی و اجتماعی خود باشیم.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود