در آستانه گرامیداشت هفته کارگر؛ وزیر و کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرمانهای امام راحل تجدید میثاق کردند

تاریخ : 4 اردیبهشت 1398, 13:41 نویسنده : admin بازدیدها : 736 نظرات : 0 موضوع : اخبار
  • 0

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با آغاز گرامیداشت هفته کارگر با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني خرد، "محمد شریعتمداری" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز همزمان با آغاز گرامیداشت هفته کارگر به همراه معاونین، مشاورین، مدیران، روسای سازمانهای تابعه، کارکنان این وزارتخانه و جمعی از کارگران واحد های تولیدی استان تهران با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.  
شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل و شهدای والا مقام تجدید پیمان کردند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در این آیین ضمن خواندن فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) نگاه ویژه ای به کارگران به عنوان نیروهای مولد جامعه داشتند، اظهار داشت: امیدواریم امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است شاهد ارتقای منزلت کارگران در جامعه باشیم.
شریعتمداری ادامه داد: امروز در آستانه هفته کار و کارگر بسیار خشنودیم که به همراه جمعی از کارگران پرتلاش کشور در جوار مرقد مطهر امام راحل با آرمان های والای ایشان تجدید بعیت می کنیم.
وی با بیان اینکه کارگران ایران اسلامی همواره پیرو خون شهدا و رهبر معظم انقلاب هستند، عنوان کرد: تلاش تمامی کارگران ایران اسلامی در جهت روشن نگاه داشتن فانوس نظام اسلامی ایران است که امروز به خوبی توسط رهبر معظم انقلاب هدایت می شود.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود