امیدواریم که مسیر خوبی را در المپیک 2020 طی کنید و بتوانید خوب بدرخشید / صالحی امیری : حضور ارزشمند آقای شریعتمداری برای ورزش کشور و بویژه کاراته منشاء اثر و خیر است

تاریخ : 24 اردیبهشت 1398, 13:17 نویسنده : admin بازدیدها : 762 نظرات : 0 موضوع : اخبار
  • 0

اردوی تمرین تیم ملی کاراته ایران پیش از حضور در رقابت‌های کاراته وان ترکیه چند مهمان ویژه داشت. محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون در جمع شاگردان هروی حاضر شدند و برای این تیم در رقابت‌های پیش رو آرزوی موفقیت کردند.
به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني خرد، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ماه مبارک رمضان با حضور در اردوی تیم ملی کاراته گفت : خرسندیم که در ماه مبارک رمضان و در ماهی که ماه نزول برکات الهی است  فرصتی پیش آمد تا در خدمت شما باشیم .
 
وی افزود : تمرین کردن در ماه رمضان بسیار سخت است . اینجانب هم مدتی در انجمن ملی کاراته حضور داشتم و خاک ورزشگاه را طوطیای چشم می کردیم .
 
وی افزود : چون این مکان ، محل سلامت ، نشاط و حیات و کوشش و جنبش است ، بنابراین از این جهت هم دارای اهمیت است .
 
وی افزود : هم قولها و هم وعده ها  و حرکات در روی تشک ورزشگاه واقعی است  و هم اینکه  از عمق جان تلاش و مجاهدت می کنید و این نوع از مجاهدت هم کمتر جایی دیده می شود .
 
وی تصریح کرد: این تلاش نمونه رمزها و رازهایی برای زندگی عادی بشر است . وقتی انسان در روی تشک و تاتمی و در مسابقه ای شرکت می کند در واقع اعتماد به نفس و قدرت خود را به آزمایش گذاشته است و در واقع برای رسیدن به کمال تمرین می کند . یقینا کار با ارزش و خوبی است و من نیز افتخار می کنم که امروز در خدمت شما هستم .
 
شریعتمداری گف : بدانید دعای مردم ایران و بویژه دعای 40 میلون نفری که متاصل به سازمان تامین اجتماعی هستند بدرقه راه شما خواهد بود و می دانند که تیم خود را به قهرمانی می برند .  
 
وی افزود : امیدواریم این موضوع نیز منشا خیر و برکت برای دیگر فعالیتهای وزارتخانه بزرگی که بار سنگین رفاهی را بر عهده دارد باشد. و همچنین بتوانیم پشتوانه خوبی هم برای بچه هایی که در این تیم حضور دارند باشیم و به آنان دلگرمی دهیم .
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود : امیدواریم که مسیر خوبی رادر  202 طی کنید که یک موقعیت استثنایی و شرایط خاصی برای حضور در المپیک است و  بتوانید خوب بدرخشید و مقام های ارزشمندی کسب کنید .
 
وی حضور بانوان را نیز در اردوی تیم ملی کاراته فرصت مغتنمی برشمردو گفت : امیدواریم که دختران عزیزم و بانون کاراته کار هم بتوانند با حضور خود در این  رقابتها  به مدالهای ارزشمند دست پیدا کنند .
 
وی همچنین توانایی اعضای تیم کاراته را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت : اینها بسیار جوانمرد و افتاده هستند و از ابزار با ارزش خود کمتر استفاده می کنند  و این توانایی را بروز نمی دهند . اینها با همه توانایی که دارند بسیار اخلاقی هستند و افتادگی را پیشه می کنند راهی که مولا امیر المومنین آن را رفتند و مانیز دنباله رو ایشان هستیم .
 
سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در حاشیه این دیدار گفت : حضور ارزشمند  آقای شریعتمداری می تواند برای ورزش کشور  و بویژه ورزش کاراته نیز منشا اثر و خیر باشد. یقینا حضور ایشان در این جمع نیز بر اساس علاقه ای است که به تیم کاراته دارند .
 
وی افزود : امیدواریم این تیم در المپیک  2020 هم بدرخشد و تیم کاراته یکی از بخش هایی است  که ما برای کسب عنوان قهرمانی روی آن حساب کرده ایم و امیدواریم  این تیم رنک ما را در حوزه جهانی نیز تغییر دهد .
 
حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته نیز گفت : این دومین جلسه ای است که در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم . این تیم در مسابقات قبلی نیز توانسته چندین مدال طلا و نقره در بخش آقایان و بانوان داشته باشد . فردا شب نیز این تیم برای کسب سهمیه به استانبول اعزام می شود.
 
وی تصریح کرد : مسابقات استانبول بدلیل نزدیک بودنش و نیز مرکزیت در منطقه بسیار با اهمیت است . با توجه به صحبت هایی که با آقای هروی و خانم موسوی داشتیم هدف گذاری برای راهیابی به فینال این دوره از مسابقات است و امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری فینالیست داشته باشیم .
 
وی افزود : تیم ملی کاراته بسیار تیم ارزشمندی است و از پشتوانه خوبی نیز در زمینه کادر فنی برخوردار است .
 
سید شهرام هروی سرمربی موفق تیم ملی کاراته  نیز گفت : من خود را مدیون تامین اجتماعی می دانم چرا که در این سالها سازمان تامین اجتماعی از این تیم و در گسترش ورزش و بویژه از ورزشکاران کاراته حمایت کرده و ما نیز امیدواریم بتوانیم بتوانیم در مسابقات 2020 شرمنده ملت ایران و بویژه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی نشویم .
 
وی افزود : تیم کاراته تلفیقی از تجربه و جوانی است و از زمانی که آقای صالحی امیری در کمیته المپیک حضور پیدا کردند یک شور و نشاط بوجود آمده است .
 
وی افزود : این تیم را تیم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می دانم و امیدواریم که این تیم در المپیک از 8 سهمیه بانوان نیز بتوانیم استفاده کنیم و مدال بیاوریم .
 
لازم به ذکر است دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری "آ" 27 تا 29 اردیبهشت ماه به میزبانی استانبول ترکیه برگزار خواهد شد که مردان و بانوان کاراته ایران برای حضور در این رقابت‌ها این روزها در حال تمرین کردن هستند. برهمین اساس تیم ملی کاراته کشورمان روز چهارشنبه برای حضور در دومین مرحله لیگ جهانی سری آ راهی ترکیه خواهد شد.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود