آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای آموزش های فنی حرفه ای، سیاستهای بازار کار و احیای اشتغال روستایی در سوریه

تاریخ : 28 خرداد 1398, 13:05 نویسنده : admin بازدیدها : 759 نظرات : 0 موضوع : اخبار
  • 0

وزرای کار ایران و سوریه در حاشیه یکصد و هشتیمن کنفرانس بین المللی کار دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خرد به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تاکید بر تمامیت ارضی سوریه و دفاع جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی این کشور، اقدام رئیس جمهور آمریکا در بخشیدن بخشی از خاک سوریه (بلندیهای جولان) به یک رژیم اشغالگر دیگر را اقدامی مضحک تلقی کردند.
 
"محمد شریعتمداری" در ادامه موضوع بازسازی سوریه را مسئله ای حیاتی دانسته و بر آمادگی کشورمان بر این مسئله تاکید و بر ظرفیت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحقق این امر اشاره کرد.
 
" ریما قادری " وزیر کار و امور اجتماعی سوریه نیز خواستار انعکاس ابلاغ تشکر خویش از ملت، رهبری و دولت ایران برای نجات این کشور از دست گروه های تروریستی شد.
 
وی با توجه به اینکه جنگ در سوریه در ابعاد اقتصادی هنوز ادامه دارد و این موضوع فشار زیادی را به دولت سوریه وارد می کند خواستار همکاری وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای، سیاستگذاری بازار کار و کار آفرینی شد.
 
وزیر کار و امور اجتماعی سوریه با اشاره به یادداشت تفاهم های امضا شده میان دو وزارتخانه خواستار اجرایی شدن این اسناد شد.
 
شریعتمداری نیز ضمن اشاره به ظرفیت های ایران در خصوص آموزش های فنی و حرفه ای، سیاستهای بازار کار و احیای اشتغال روستایی آمادگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را برای انتقال تجربیات اعلام و ابراز امیدواری کرد در سفر آتی وزیر کار و امور اجتماعی سوریه به جمهوری اسلامی ایران اجرای اسناد امضا شده میان دو وزارتخانه فراهم شود.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود