برگزیدگان جایزه ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشخص شدند+ فیلم

تاریخ : 28 بهمن 1398, 15:04 نویسنده : admin بازدیدها : 1582 نظرات : 0 موضوع : اخبار
  • 0

آیین اختتامیه بخش «تجلی اراده ملی» سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در حالی با معرفی برترین‌ها برگزار شد که عوامل ساخت فیلم های پدران، قصیده گاو سفید و ابر بارانش گرفته جوایز ویژه هیئت داوران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرفتند.
به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در بخش اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی جشنواره فجر، جایزه ویژه هیئت داوران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به فیلم "قصیده گاو سفید" به کارگردانی غلامرضا موسوی به دلیل توجه به مولفه های فرهنگ کار تعلق گرفت. در این بخش همچنین مجید برزگر برای فیلم "ابر بارانش گرفته" موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران از دستان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.
 
در ادامه این مراسم نیز شهرام مسلخی و سالم صلواتی برای تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم "پدران" به دلیل توجه به آسیب های اجتماعی جوانان موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت داوران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.
 
گفتنی است ابراهیم صادقی فر، فیاض زاهد، عباس رافعی و نازنین فراهانی هیئت داوران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش اهدای جوایز بخش تجلی اراده ملی جشنواره فجر، بودند.
 
در ادامه آئین اختتامیه بخش «تجلی اراده ملی» سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر، پس از پخش کلیپی از آثار اکران شده در جشنواره فجر، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی گفت: به رسم ادب اینجا هستم تا خیر مقدم عرض کنم به همه حاضران در این مراسم، همت دستگاهای مختلف در برگزاری این مراسم به گونه‌ای است که این بخش را به یک جشنواره مستقل تبدیل کرده است.
 
وی افزود: جشنواره فیلم فجر در کنار استعدادیابی که یکی از اهداف مهم آن است، می‌تواند با گزینش درست، اولویت‌ها را به مولدان هر حوزه معرفی کنند تا هدایت‌ها در این زمینه صورت گیرد، استقبال از این بخش نشان داد که نهادها و سازمان‌ها از ظرفیت سینماها با خبر هستند و از آن استفاده می‌کنند.
 
انتظامی ادامه داد: از هیأت‌های داوری بخش‌های مختلف تجلی اراده ملی تشکر می‌کنم و از دستگاه‌ها و نهادها تقاضا می‌کنم تا اولویت‌های خود را برای سینما زودتر اعلام کنند تا با توجه به اینکه تولیدات سینمایی سال آینده شروع نشده، سینماگران فرصت لازم برای پرداختن به این اولویت‌ها را داشته باشند.
 
از نکات قابل توجه در این مراسم این بود که همه برگزیدگان و صاحبان آثار حاضر بودند و جوایز خود را دریافت کردند.

نظر دهید :

نام شما :*
ایمیل شما :
نظر شما :
کد را وارد کنید : *
عکس خوانده نمی‌شود